Designerii internaţionali se întrec în a defila pe podiumuri cu creaţii care promovează diversitatea etnică, însă uneori sunt atât de prinşi în procesul creaţiei, încât uită să se mai gândească şi la branding şi la denumirile produselor.
Este şi cazul casei de modă Dolce&Gabbana, care a lansat de curând o nouÄ colecÈie din care fac parte Èi aceste sandale superbe, pe care însÄ le-au denumit cum nu se putea mai nepotrivit: âslave sandal in napa leather with pompomsâ, în traducere âsandale de sclav, din piele nappa, cu pampoaneâ. DeÈi modelul este unul care se poartÄ deja de cel puÈin 2 ani Èi majoritatea designerilor îl includ în stilul gladiator, D&G a preferat sÄ evite aceastÄ formulare Èi a folosit una care nu dÄ deloc bine pentru imaginea brandului.
Sandalele costă 2.395 de dolari şi sunt puse în vânzare şi de către alte site-uri de shopping online, care însă au preferat să le schimbe denumirea. Moda Operandi, de exemplu, a ales să le pună în vânzare sub denumirea “pomp om wrap around sandals”, iar pe Saks Fifth Avenue le poţi găsi drept “pom-pom leather lace-up sandals”.
Ruxandra Pătru